Welcome to Eja Farieza's Blog. ! check it out. :)

Rabu, November 03, 2010

Laporan Berlibur di Mid…

Assalamualaikum dan selamat malam.

Baik, entry kali ini merupakan laporan setelah puas berlibur dan tak mau balik ke hostel. Mari sama-sama kita baca dengan penuh khusyuk. (nak ke baca??)… (0__0)

Haaa… Tadi, aku dan Cik Intan dah habis berlibur dan menggedik di Mid. Hihi. Best sangat. Seperti yang telah dilaporkan dalam entry sebelum ini, 8 daripada 9 (8/9)tugasan yang disenaraikan telah berjaya dilakukan dengan baik sekali.Hahaha…(V^__^V) Satu pencapaian yang cukup hebat!!! (syabas jijaji!!!)…

Baiklah setelah puas merayap, mencuci mata, menggedik dan berlibur. Maka aku senaraikan barang-barang yang telah aku beli di sana. Jeng…jeng…jeng…


1. Jam tangan (murah jek kot, tetapi cukup menawan hati dan kalbuku). Jam ni dibeli sebab jam aku hilang di toilet, cuai betul aku ni. Nampak sangat tak tau jaga barang sendiri. Dah la jam kesayangan aku tu. Hua. T__T. Bila patah balik gi toilet, hasilnya… APA????JAM AKU DAH TAKDE??? (Susah hati, kalau kekasih hati tau, mau aku dileteri sepanjang perjalanan, pastu buat2 tak dengar dia membebel dan cuba lari dari topik)..

2. Kad buat si kekasih hati (cantik kata Cik Intan, dia jeles la tu…hahaha…)

3. Mug comel sangat (rasa macam nak makan jek, letak kat pipi dan tidur bersamanya). Over plak.


Hihi. Maka, itu sahajalah barang2 best yang dapat dibeli (ni sume pasal fulus dah makin menipis, tu la berjoli sangat sebelum ni, padan muka aku!)…T__T

Dan yang terakhir sekali, terimalah gambar-gambar yang sempat diambil masa makan di Secret Recipe. Berangan jek lebih. Menggedik pun ada. Ececece…hak2 (gelak gedik)…

Layaaaannn…

DSC00563

ayyo…kenapa bibirku muncung (padahal sengaja)…haha…

DSC00564

memang gambar kali ni, aku suka buat bibir muncung..haha..

DSC00562

ha, gambar yang ni tak muncung dah. hihi…


K, sampai sini dahulu laporan dari bilik berita. Kang cite panjang2, lain plak jadinya. hihi. Selamat Malam dan jumpa lagi.

Roger and Out!!!


p/s: Terima kasih kepada cik Intan yang sporting dan sempoi sepanjang misi menjelajah ke Mid sambil menggedik. Haha. ^__^V


Terima Kasih Daun Keladi! Kalau Senang Datanglah Lagi. Hik3!!

2 ulasan:

mohad berkata...

nampak gembira jerr...

Farieza berkata...

hmm..memang gembira pun..
semoga awak pun selalu gembira ye!