Welcome to Eja Farieza's Blog. ! check it out. :)

Ahad, November 06, 2011

Update…update..panas…

DSC01150Assalamualaikum.

Salam Aidil Adha buat rakan-rakan blogger semua.

Gambar kat atas ni gambar raya keluarga aku tahun ni. Kami semua sepakat memilih warna merah. Merah makngah kau!! Auuuwww…hahahaha. Saja buat paparan kat blog aku ni.

Hihi. tajuk je gempak kan. Takdela.Baru sekejap je tadi, adik aku tolong aku upgrade 1 lagi template untuk blog. Huhu. Sekarang buka je blog aku, dah ada ikon cupcake yang menyelerakan. Nyum2.

Sat lagi aku nak mengajar adik aku plak macam mana nak update blog menggunakan ‘windows live writer’. Anyway tq so much kat adik aku yang menolong. Hehe. Maka, disebabkan pertolongannya itu tadi aku mengajak korang semua untuk berblogwalking kat blog adik aku kat sini…

v

v

v

http://nooridayunashiruddin.blogspot.com/

p/s : Ayu, aku promote blog ko ni.

Hehe. K, la ada masa aku update lagi k. Daaaaaa….


Terima Kasih Daun Keladi! Kalau Senang Datanglah Lagi. Hik3!!

Tiada ulasan: