Welcome to Eja Farieza's Blog. ! check it out. :)

Ahad, Mac 18, 2012

Tuutttt…

Saya rindu padanya. Rindu untuk berbicara, berbahas, bersanggah pendapat dan idea.
Semua tentang dirinya manis. Manis seperti gula.
Dia pada saya seorang yang realistik, matang dan kadang kala romantis. Saya harap agar semuanya akan berakhir dengan satu ikatan suci yang bahagia.
Walau kami berjauhan, tapi, perasaan saya padanya tetap seperti dulu. Seperti zaman muda remaja.
Kini, kami mempunyai misi tersendiri.
Moga, kami akan disatukan nanti dalam hubungan yang diredhai.
Hmm… Melayan jiwa pula. Kadang kala meluah rasa itu perlu kan? Tapi biarlah dengan cara yang berhikmah.
Siapa ya orangnya?

Dia. Muhammad Safwan bin Mohd Noor Azmi. Gula hati saya.
Moga, kami dapat bersatu suatu hari nanti.
Doakan kami ok?
v(^________^)V

Terima Kasih Daun Keladi! Kalau Senang Datanglah Lagi. Hik3!!

Tiada ulasan: