Welcome to Eja Farieza's Blog. ! check it out. :)

Selasa, Januari 15, 2013

Lebih Feminin, Lebih Ummphh...

Assalamualaikum...

Hehe, tajuk entry kali ni tak nak mengalahkan. Ha, class kau Jah.. Hahaha... Lebih Feminin, Lebih Ummpph..

Dah macam 'trademark' plak ye.

Ok, alhamdulillah. Blog aku telah selamat di-renovate dikemaskini dengan jayanya. Terima kasih kepada adik aku Noor Idayu Mohd Nashiruddin yang sudi membantu mengemaskini blog aku dengan wajah yang baharu ini. Nampak taakkk?? Hihi...(Walaupun aku la yang mula-mula membina blog, tetapi dia lebih dahulu mendahului aku dalam bab hias-menghias blog ni)----> Kenalah mengakui kan...Benda sahih. Hehe...

Walau bagaimanapun, azam tahun baharu ni, aku harap sangat-sangat agar aku dapat 'update' entry blog paling tak pun seminggu sekali. (Tolong la diri kau sendiri Eja oiii)...

Jadi, korang doakan la aku agar sentiasa rajin menulis lepas ni ok?

Ok, salam singgah dan salam blog walking buat korang yang memang best!!!

Jumpa lagi....Tataaa... Yabedabeduuuu....


Terima Kasih Daun Keladi! Kalau Senang Datanglah Lagi. Hik3!!

Tiada ulasan: