Welcome to Eja Farieza's Blog. ! check it out. :)

Khamis, September 10, 2009

Hadiah Hari Lahir Yang Teristimewa!!!

Hari ini merupakan hari yang paling indah dalam hidupku...
Tak sangka 'si dia' sanggup menghadiahkan aku sesuatu yang dah lama aku impikan...
Akhirnya 'buku itu' menjadi milikku jua, walaupun 'terlewat' namun ianya 'hadiah hari lahir' yang paling bermakna dalam hidupku, tak sangka dia mengambil berat akan apa yang aku cakapkan di 'Pekan Buku' (UM) suatu ketika...

Dan 'buku ini' ada sedikit persamaan dengan buku yang aku beli tempoh hari di Pustaka Mu'min...

Terima kasih kepada 'si dia' yang setia bersama di sisi...

There r somethin' between u n me...


Nampak tak 'persamaan' antara kedua-dua buku tersebut?



Buku ni merupakan buku yang dihadiahkan oleh 'si dia' iaitu 'THE SECRET' yang ditulis oleh Rhonda Byrne.


Dan ini pula merupakan buku yang aku beli di Pustaka Mu'min iaitu 'AL-QURAN RAHSIA TERUNGGUL' yang ditulis oleh Ali Ahmad Maleya.

p/s: tak sabar menghabiskan pembacaan kedua2 buku tersebut. Masa untuk menghayati dan mengembara akan bermula!!! Thinking, thinking & thinking...


-"Bersyukurlah"-

Terima Kasih Daun Keladi! Kalau Senang Datanglah Lagi. Hik3!!

Tiada ulasan: